Célodra figyelj

2022.01.20

Nekünk is vannak jó és rossz napjaink, de számunkra a legfontosabb, hogy mindenből kihozzuk a lehető legtöbbet, akármivel is kell szembenézzünk. Ez a hozzáállás motivációt ad a mindennapokban. A márkaépítés egy meglehetősen nehéz, kihívásokkal teli feladat, de a folyamatos napi megerősítések nem engednek minket az útról letérni. Azt is lehet mondani, hogy minden nap újra kezdjük, és a múltban hozott rossz döntéseinket magunk mögött hagyjuk, nem engedjük, hogy rányomja a bélyegét a mára.   

Mindig magunkat adjuk, legyen szó a tervezésről, tesztelésről, akár a marketingről. 

Az egyes részfolyamatokba nagyon sok energiát fektettünk bele, és persze minden folyamategységet a tervezés előzött meg. Fontosnak tartjuk a tervezést, mert akkor az utat, az útirányt határozzuk meg, és ez egy nagyon jó mankót ad nekünk.

Azt vettük észre magunkon, hogy magunktól tesszük a dolgokat, nap mint nap készítünk megjelenéseket, rövid bejegyzéseket. Folyamatosan fejlődünk a megjelenéseinkben, látjuk a számainkon, azt viszont látjuk, hogy ebbe kell még nagyobb energiákat fektetnünk. Néha kicsit nevetünk magunkon, hogy esetlennek tűnünk, de ettől szép, és utána megembereljük magunkat, és javítunk, majd megyünk tovább. Amikor már nagyon fáradtak vagyunk, akkor kimegyünk a friss levegőre és készítünk valami finomat, főzünk a Totemmel egy gyors ételt, egy lecsót vagy egy rántottát. 

Azon nem gondolkozunk, hogy mi lett volna ha, de ha mégis feltör ez bennünk, akkor gyorsan helyre rakjuk magunkban és nem kérdezzük meg magunktól hogy hogyan csináljuk tovább, hanem elővesszük a tervünket, megnézzük, hogy mi is következik. Gyors egyeztetés után már tudjuk is, hogy mit csináljunk tovább, mert azt tudjuk, hogy hova fogunk elérni.

További blogbejegyzések: